Let the time pass me by

DATUM: 2011-11-12 / TID: 10:56:00

IGÅR VAR DET 11-11-11 11:11 DATUMET! vilken lycka. Höll faktiskt på att missa det, men tackvare att andrea skulle kolla klockan på sin mobil som vi såg att det var 11-11-11 11:11!

Igår var det tänkt utgång. Men allt blev så rörigt så vi struntade i det så jag, emma, hanna, marcus och alex splacerade oss hos hanna och såg camp rock 2 och lejon kungen. Mysigt, åh vad jag tycker om att se disney filmer!

Idag ska jag försöka ta mig ut till väla med min syster, hon bara typ "FANNNYY, snälla kan vi inte åka ut till väla någon gång, bara du och jag?" Och jag tyckte det lät som en väldigt bra ide.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0