It's been a long time

DATUM: 2011-11-10 / TID: 19:59:00

Hann inte riktigt med att blogga igår, eller nej ljög lite där. Jag glömde bara helt bort det. Men idag var det praktik som jag inte haft på ett tag, var med de små barnen idag. Gud vad de har sina GULLIIGGGAAA stunder alltså! Vi var också på teater föresten och såg "den lilla tigerns äventyr", haha.

Fick igår lite inspiration av andrea till en årsresumé som jag faktiskt hann göra halva 2010 av på min gamla blogg. Men det jag vill få sagt, så har jag redan smått börjat på den för 2011 nu. En annan sak, belönade precis mig själv med en godis påse för jag skickat in ett skolarbete som jag skjutit upp på allt för länge. Jag är så bra ibland alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0