Feeling a moment

DATUM: 2011-09-27 / TID: 19:20:06

Har varit hos frisören idag slingade håret lite mer och fixade utväxten, blev faktiskt väldigt nöjd. Det blev som jag ville, inte ofta det brukar bli så haha. Annars har jag varit på praktiken idag, har praktik nu hela denna veckan och sen efter det varje måndag och torsdag fram tills jul. Tycker inte om praktik, men det är betydligt bättre nu än vad jag hade i 2:an. Men saknar samtidigt att ha en media-plats.

Idag kom dessutom mina svart&vita foton som jag hade beställt från fujidirekt. Och jag insåg hur bra det kommer bli, som jag hade tänkt mig.

Föresten, har en känsla av att jag inte kommer blogga på några dagar. Men jag kommer tillbaka! OCH TACK BLOGG.SE FÖR ATT NI ÄNTLIGEN TAGIT TUMMEN UR RÖVEN OCH FIXAT EN BLOGG APP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0