It's okay

DATUM: 2011-10-22 / TID: 11:04:53

3 dagar har gått sedan jag bloggade sist. Har hunnit med att vara ledig i onsdag från skolan när jag åkte till ullared med familjen (hittade så sjukt mycket kläder och små saker, as usual). Haft lite praktik, och sedan igår tog jag och Hanna en trip till Örkelljuga. Haha Emma bor där, så vi hade lite filmmys kväll och så. Filmen vi såg "vanishing on 7th street" den var väldigt mysko. Man förstod inte alls mycket av den och sen hade den det sämsta slutet någonsin. 

Förutom det så var det en mysig kväll med mycket skratt. shit, det var lite jobbigt där ett tag haha.
Idag ska vi fira mamma med lite av släkten så det ska nog bli trevligt. Och imorgon ska jag nog träffa jonna, väldigt länge sedan sist med fet text.


Satt i torsdags och var jätte nöjd över att blue cheese dipsåsen hade kommit tillbaka. Men blev lika snabbt besviken. Det var något av det äckligaste på länge.



Kommentarer
Postat av: jonna

oj. känner mig taskig att vi bytar datum nu när du redan skrivit att vi ska ses imorgon...soooorry :(((

2011-10-22 @ 12:25:59
Postat av: Anonym

OFTA DU SKREV ATT DU VAR PÅ ULLARED OCH INTE ATT DU SKULLE PÅ EN SAK HE

2011-10-22 @ 13:15:00
Postat av: fawni

EMELIE, I GUESS YOU DIDN'T SEE THAT ONE COMING !

2011-10-22 @ 14:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0