It's your moment

DATUM: 2011-11-08 / TID: 19:26:05

När jag kom hem från skolan fick jag ett ryck, jag hittade en cupcakes mix. Så jag började genst baka cupcakes med hallon smak, min kamera som jag sällan använder fick faktiskt för engångsskull hänga med på denna händelse. Kan också berätta att de faktiskt blev väldigt goda.



Dessutom är det DH IKVÄLL! Jag gillar! Något jag gillar ännu mer är en sak jag fick reda på för några dagar sedan. Lucas från OTH = tillbaka för ett avsnitt i säsong 9! OMG, måste se. Sån tönt jag är, slutade se OTH efter säsong 6 då Peyton och Lucas försvann från serien.



Kommentarer
Postat av: d

Så jädrans snygg du är!

2011-11-08 @ 23:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0