Right in front of us

DATUM: 2011-10-06 / TID: 21:18:25

Idag var det dax för praktik, var på en annan avdelning idag. Såhär tycker jag om praktik: Det är helt okej där, barnen är gulliga och så. Men jag är faktiskt hellre i skolan, men samtidigt pågrund av vissa saker är det väldigt skönt att bara vara i skolan 3 dagar i veckan. Så vad betyder detta ? 

Annars åkte jag in till stan efter praktiken och mötte upp jossan. Det var så länge sedan sist, som vi kom fram till igår. Vi tog en fika på ebbas, jag tog något annat än pajen som jag alltid brukar tar och det valet var INTE det bästa jag har gjort. Efterråt sprang vi runt lite stan, köpte föresten lite nödvändigheter på H&M. Dessutom tog vi igen saker som missats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0