I wanna know your name

DATUM: 2011-10-31 / TID: 22:20:40

Min dator är i sönder tydligen nu. Åh tycker inte om dessa skoldatorer.

Nog om det. Spenderade min dag i malmö tillsammans med Andrea, Josse och Emelie. Vi fikade lite, gick runder in i gågatans alla butiker. Varje gång jag är i malmö ställer jag mig alltid samma fråga "varför har vi inte detta i hbg?" osv. Med andra ord så var det inte helt fel med en heldag i malmö. Lite tråkigt dock att jag inte kom hem med några kassar alls, jaja. Eller rättare sagt "nåja" som vissa hade sagt. HAHA..

Nu hade jag tänkt att försöka se ikapp alla avsnitt av modeljakten som jag missat. Får se hur det går med den saken. Men jag MÅSTE iallafall föra över filer från datorn till den externa hårddisken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0