Just tonight i wont stay.

DATUM: 2011-10-11 / TID: 22:22:28

Idag hade jag en dag då jag insåg flera olika saker på en och samma gång (nästan), här är lite av vad jag har kommit på idag:

Livet är inte så dåligt ibland.

JAG ÄR ÄCKLIGT FÖRKYLD. Jag menar jag kan knappt känna smaken på mina popcorn.

Insåg att nya program uppdateringen (iOS 5) för iphonen släpps imorgon! OMG längta!

Måste sluta komma en kvart försent varje tisdag när jag har historia.

Varför läser jag inte Programering A typ?

Kan inte sluta lyssna på A drop in the ocean.

MÅSTE ta en regäl shoppingrunda snart. Abstinens.

Ska bli skönt att vara ledig på onsdag nästa vecka pågrund av en sak.

Vår biträdande rektor hade jag velat var vår rektor.

Om allt går som planerna kommer fredagen bli awesume.



16 Mars 2011. Galet hur mycket som har förändrats sedan den bilden togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0