A drop in the ocean

DATUM: 2011-10-09 / TID: 22:08:15

Idag har spenderat 3,5 timme på ett ställe och då med fått gjort något som jag har velat göra sedan jag fyllde 16. Förvånad över att det FAKTISKT BLEV GJORT. shit.

Innan detta, alltså igår träffade jag Hanna och Emma. Vi hade någon slags USA-kväll fram tills idag eftermiddag i Hanna lilla mysiga stuga. Vi åkte först till alla möjliga mataffärer för att hitta usa mat/snacks på deras "mat från andra länder" hyllor, det slutade tillslut med att vi hade 3 fyllda matkassar. Sen lagade vi lite amerikans mat, kollade amerikanska filmer med amerikanskt "snacks" m.m. För att summera det hela så var det en väldigt rolig kväll!

Föresten jag har blivit lite förkyld eller något. Men det är ändå ganska okej för jag har godis, en väldigt bra låt och 289 olästa blogginlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0