Paint the silence

DATUM: 2011-08-29 / TID: 20:27:00

Nu har jag en blogg igen! Fick hem en lånedator idag från skolan, äntligen har man en dator och som påköpet är lite nyare än min egen (och bättre).

Slutade 12 idag, så jag åkte in till väla med Andrea och Emelie. Sprang runder mot slutet in på H&M x antal gånger för emelie hade problem med sina jackor, men så såklart tog vi en fika för att tänka på saken (ovanligt? haha). Fick inte med mig så mycket hem idag från shoppingrundan förutom AT, men handlade däremot mer igår när jag var där. Väla två dagar i rad, inte helt fel.

jag och håsefin igår.
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fein blogg fanny! Behåll denna nu och blogga AKTIVT :D

2011-08-29 @ 21:05:07
Postat av: FANNY

dankish, JAG SKA VERKLIGEN FÖRSÖKA! btw inte ok att du har tagit bort din :(

2011-08-29 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0