I will lead you home

DATUM: 2011-09-08 / TID: 21:31:06

Har varit lite dålig på att blogga. Men var jag har hunnit med när jag inte har bloggat har varit att PROVA STUDENTMÖSSOR! Till och med beställt den (så snygg den kommer bli) plus, student 2012 tröja, visselpipa. Sen har jag och emelie planerat våra Auschwitz resa för fullt. Så förhoppningsvis åker vi ner dit för några dagar i början av oktober.

Idag stannade jag kvar i skolan och var med på ett informationsmöte om en sak vi och andra skolor ska göra i december. Sen har jag faktiskt också beställt tid hos frisören för att fixa min utväxt och kanske sätta i lite flera slingor. Sen får jag inte glömma att mina converse kom igår med posten! Det blev riktigt bra.

Intryckt information + produktiv Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0