we found it in a hopeless place

DATUM: 2011-11-01 / TID: 22:36:51

Idag inledes dagen med att åka till ängelholm, där jag lämnade in min dator och fick en lånedator. Jippi, jag har för tillfället en dator med batteri. När jag kom hem slängde jag in mig lite lunch och sedan mötte jag upp jossan, för en trip till väla. Kom på att jag har nog inte varit på väla sedan det nya öppnade. sick. Vi gick runder lite, shoppade, fikade, segade, knasade oss, skrattade sönder för vi tog så extremt fula bilder och så fick jag dessutom med mig hem en påse. Awesome dag med jossan.

När jag kommit hem åt jag lite igen, och sen åkte iväg till friskis som jag mobilbloggade om. Det var faktiskt väldigt roligt, imorgon blir det yoga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0